dinsdag 21 februari 2012

vzw zwerfkat in nood II herplaatst per jaar ongeveer 500 katten. Al deze katjes zonder thuis worden liefdevol verzorgt door een gastgezin. Omdat de katjes opgroeien en aansterken binnen een gastgezin groeien ze op met dagelijkse dingen, samen met soortgenootjes andere dieren en kinderen. Een gastgezin kan u dan ook veel vertellen over het karakter van een katje en u kan ze daar na afspraak ook bezoeken.Azdin valt onder onze Speciale Zorg Katten. Azdin heeft een rood kruisje voor zijn naam, omdat hij chronisch ziek is. We zoeken een heel bijzonder baasje voor hem, maar tevens kan men Azdin op afstand adopteren.Deze kittens werden in een doosje gevonden bij een container in Meeuwen. De arme diertjes zijn gewoon bij het afval gedumpt.Azdin is mijn naam.Ze hebben me gevonden bij de vuilnis, samen met mijn broertje en zusje. Waarom ze me wilden weggooien weet ik niet, volgens mijn opvangmamma ben ik heel lief! Ik voel me al een stuk beter nu ik eten krijg en zie er alweer netjes uit.Ik hoop dan ook na een tijdje als ik groot genoeg ben dat er toch nog ergens lieve mensen zijn die mij willen hebben en me niet als vuilnis willen behandelen. Hopelijk tot gauw!Azdin is voorlopig niet te reserveren wegens een ernstige hartafwijking., je kan hem wel op afstand adopteren!Kan met katten: JaKan met honden: OnbekendKan met grote kinderen: JaKan met kleine kinderen: JaMoet naar buiten kunnen: Neekater Azdin is 2 jaar en verblijft op dit moment bij zijn gastgezin in Roosteren (Nederland)Neem contact op voor meer informatie. Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 20.00 en 22.00 Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Bekijk de 27 zoekertjes van Zwerfkat Zwerfkat: Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 62856252 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Stokzadel (australisch met sin... Western deken 50 € Hooi, voordroog, grote pakken,... Prachtig Lunkarya cavia beertj... Prachtig Lunkarya cavia beertj... Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/dieren"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '3020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten