woensdag 7 maart 2012

Tuin en klusjesman voor al uw klusjes en tuinonderhoudAls bijverdienste bied ik aan om uw klusjes op te knappen zoals :tuinonderhoud, beplanting, gras maaien, gras zaaien, verticuteren, onkruid wieden, snoeien, heggenscheren, sproeien, bomen omzagen, daken zuiver maken, plaatsen van blokhutten en tuinhuisjes,afbraakwerken, opritten zuiver houden, plaatsen van boordstenen , enz… Ik ben in bezit van eigen gereedschap en machines tevens aanhangwagen ter beschikking voor het afvoeren van afval naar containerpark, binnenreparaties, isoleren van dak of waterleidingleidingen, Lekkende kranen herstellen,Opruimen van kelder of zolder, enz…Ook ben ik in het bezit van de nodige papieren en een btw.nr voor een bijberoep als tuin en klusjesman.Werk zowel zelfstandig als samenwerkend in maasmechelen en omgevingSnel gebeld = snel hersteldEen klus of vragen neem gerust contact met me op en ik beantwoord al uw vragen.Mijn gsm nr is: 0494061243Uw echte klusjesman. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper Weytjens eddy: Wachten Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Zoekertjesnummer: 63217564 Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Laatst bekeken zoekertjes Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/jobs"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '6020', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten